سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 2
  • کل بازدید : 116520
  • تعداد کل یاد داشت ها : 60
  • آخرین بازدید : 103/2/4    ساعت : 10:52 ص
درباره ما

من یک جوان انقلابی و مذهبی هستم که تمام تلاشم را برای حفظ آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بکارمی گیرم و مرگ سرخ را در این راه می پذیرم

ویرایش
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی


اوقات شرعی

src="http://dl.bachehayeghalam.ir/flash/chashme-omid.swf" pluginspage="http://r.office.microsoft.com/r/rlidFPGetFlash?clid=1033&ver=12&app=spdesign.exe" type="application/x-shockwave-flash" name="obj1" quality="High" style="width: 150px; height: 30px" menu="false" />
Slide 1 Slide 2
شهیدی که در قبر خندید

shahid

 

shahid

ما کجائیم و اینان کجایند . امثال این شهیدان که دارای کرامت هستند زیادند ولی چرا باعث عبرت نمی شوند؟

پاسخ از شما!






      

 
شهید «علیرضا لقمانی» با خانواده به باغ پدر بزرگم در لواسان آمده بودند؛ او اشاره‌ای به مادرش می‌کند و می‌گوید: «در اینجا خانه‌ای داشته باشیم و همین جا بمانیم»؛ در واقعه 17 شهریور او شهید می‌شود و پیکرش را در همین باغ به خاک می‌سپارند.
 

 شهید «علیرضا لقمانی» یکی از شهدای قیام 17 شهریور است که در آن دوران فقط 15 سال سن داشت؛ با توجه به اینکه پیکر شهدای این واقعه توسط سربازان رژیم طاغوت مفقود می‌شد، خانواده شهید، علیرضا را در باغی در لواسان به خاک می‌سپارند و بعد از پیروزی انقلاب مزار شهید آشکار می‌شود. ادامه مطلب...




      

کوهن نزدیک به 20 سال در تمام بخش‌ها و واحدهای دپارتمان عملیات ویژه موساد فعالیت داشته است. وی پیش از ریاست بر این دپارتمان فرماندهی واحد کیدون (جوخه‌های ترور موساد) را بر عهده داشته است.

هفته‌های گذشته در خبرها آمده بود که ژنرال یاکوو عمیدرور، رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی پست خود را به چهره جدید واگذار نموده است؛ یوسی کوهن افسر ارشد موساد و معاون رئیس موساد، تامیر پاردو.

ادامه مطلب...




      

یکی از شیوخ وهابی سعودی مجوز   "جهاد نکاح" افراد مسلح و تروریست‌ها در سوریه با محارم خود از جمله خواهرانشان را صادر کرد .

به گزارش  شبکه خبری العالم، "ناصر العمر" شیخ وهابی سعودی در سخنانی که شبکه تلویزیونی وصال نزدیک به تندروهای تکفیری پخش کرد، در اشاره به افراد مسلح و تروریست در سوریه گفت که آنها درصورت نبود زنان نامحرم می‌توانند با محارم خود جهاد نکاح کنند.

وی همچنین از عملیات مستمر تروریست‌ها و افراد مسلح علیه آنچه آن را ماشین کفر و ظلم نظام‌های سوریه و ایران خواند، ستایش کرد.

این شیخ وهابی درقبال انتقادهای شدید مطرح شده علیه فتوای موسوم به "جهاد نکاح" گفت: برخی امروز در انتقاد از فتواهای مبلغان که به برادران مجاهد (افراد مسلح) در سوریه شتاب می‌کنند درحالی که از جرم‌ها و قتل زنان و کودکان انتقادی نمی‌کنند.






      

، فاطمه معصومه (س) دختر موسی بن جعفر(ع) ، پیشوای هفتم شیعیان و نجمه خاتون است. وی روز اول ذیقعده سال 173 ه.ق در مدینه متولد شدند در محیطی با فضای اخلاقی پرورش یافتند و پس از تحمل مصائب بسیار و فعالیت‌هایی در شهر قم در ایران به خاک سپرده شدند. ادامه مطلب...




      

نیروهای دفاعی ایران در رتبه چند دنیاست؟ + رتبه کشورهایهمسایه



رتبه بندی GlobalFirepower شامل 55 کشور است. کشورهای عربیمانند عربستان سعودی / رتبه 26 /، سوریه / رتبه 35 /، عراق / رتبه 36 /، الجزایر /رتبه 38 /، لیبی / رتبه 39 /، اردن /رت

به 43 /، یمن /رتبه 48 /، لبنان / رتبه 52/، کویت /رتبه 53 / و قطر /رتبه 55/ نیز در رتبه بنده نشریه وارد شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


نیروهای دفاعی ایران در رده بندی جهانی قوی ترین نیروهای مسلح رتبه 12 را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ طبق گزارش نشریهآنلاین GlobalFirepower، در این مرحله ارتش ایران در توانایی های جنگی خود پایینتراز ایالات متحده آمریکا، روسیه، چین، هند، انگلستان، ترکیه، کره جنوبی، فرانسه وژاپن است.

تهیه کنندگان این رتبه بندی فقط سلاح های به اصطلاح معمولی را درنظر گرفتند. رتبه بندی با توجه به تعداد سربازان ارتش و رزروهای بسیجی، ظرفیت وسایلحمل و نقل، تعداد تجهیزات نظامی و بودجه نظامی برآورد شده است.

در عین حالداده های کمی بدون ارزیابی ویژگی های کیفی اسلحات مقایسه شده است.

رتبه بندی GlobalFirepower شامل 55 کشور است. کشورهای عربی مانند عربستان سعودی / رتبه 26 /،سوریه / رتبه 35 /، عراق / رتبه 36 /، الجزایر /رتبه 38 /، لیبی / رتبه 39 /، اردن /رتبه 43 /، یمن /رتبه 48 /، لبنان / رتبه 52/، کویت /رتبه 53 / و قطر /رتبه 55/ نیز در رتبه بنده نشریه وارد شدند.