سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 7
  • کل بازدید : 116527
  • تعداد کل یاد داشت ها : 60
  • آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 1:0 ع
درباره ما

من یک جوان انقلابی و مذهبی هستم که تمام تلاشم را برای حفظ آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بکارمی گیرم و مرگ سرخ را در این راه می پذیرم

ویرایش
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی


اوقات شرعی

src="http://dl.bachehayeghalam.ir/flash/chashme-omid.swf" pluginspage="http://r.office.microsoft.com/r/rlidFPGetFlash?clid=1033&ver=12&app=spdesign.exe" type="application/x-shockwave-flash" name="obj1" quality="High" style="width: 150px; height: 30px" menu="false" />
Slide 1 Slide 2

حجاب

چارلی چاپلین خطاب به دخترش : دخترم هیچکس و هیچ چیز را در این جهان نمی توان یافت که شایسته آن باشد که دختری ، ناخن پای خود را به خاطر آن عریان کند ... برهنگی بیماری عصر ماست . به گمان من تن عریان تو باید از آن کسی باشد که روح عریانش از آن توست.






      
علی جان مولای من

ای مولای من ، چون به گناهان خود مینگرم زار می نالم و چون به کرم و احسان بی پایان تو نظر میکنم طمع کرده و امیدوار میگردم.

پس اگر مرا عفو کنی رواست ، که تو بهترین مهربانی

و اگر عذاب کنی ستم نکرده ای (که من مستحق عذاب بوده ام ).....

ای خدای من اگر مرا ببخشی ، شایسته است ، زیرا که پیش از من چه بسیار از گنهکاران را

 عفو کرده ای.ای سید من حب دنیا را از دلم بیرون ببر و مرا بر گریه به حال خود یاری کن

که سخت عمرم را به تسویف و آرزوهای باطل از دست دادم و اینک به جایی رسیده ام که از خوبی و اصلاح نفس خود بکلی نا امیدم. پس از من بد حال و تبه روزگارتر کیست ؟؟؟

وای بر من اگر با چنین حالی به سوی قبرم منتقل شوم (قبری که برای استراحت خود آنرا مهیا نکرده ام )...

چرا نگریم ؟ در حالی که نمیدانم مسیرم تا کجاست و به کجا میروم و اکنون میبینم که نفس با من خدعه میکند و روزگار با من مکر میورزد، در حالی که پرنده مرگ بر سرم پر و بال گشوده است.

پس چرا نگریم ؟ می گریم بر آن حالتی که از قبرم خارج شده ام.

گریه میکنم برای تاریکی قبرم .گریه میکنم برای تنگی لحدم

گریه میکنم برای سؤالاتی که نکیر و منکر از من میپرسند.

ادامه مطلب...




      
تحلیلی بر انتخابات 92

الف: نقاط قوت حماسه‌ی 92

1- مشارکت بالا

2- ابطال فرضیه‌ی تقلب

3- پذیرش بار مسئولیت از سوی مردم

4- قدرت چانه‌زنی اصولگرایان

5- امنیت و آرامش

6- سلامت انتخابات و نجابت اصولگرایان در پذیرش رأی مردم(صیانت از 260 هزار رأی تعیین کننده)

7- ویژگی شخص رئیس جمهور منتخب  :  سابقه و مسئولیت‌های درون نظام، عضو جامعه‌ی روحانیت، نماینده‌ی حضرت آقا در شورای عالی امنیت ملی که دارای مواضع معتدل است.

  ادامه مطلب...




      
قسم حضرت عباس(ع)

 

 

دعا

قسم حضرت عباس(ع) رو باور کنیم یا دم خروسو

 

 






      
عامل برکت زدایی

مردی به حضور رسول اکرم (ص) رسید و عرض کرد : خانه ام بی برکت است و هر چه دعا می کنم مستجاب نمی شود ؟ حضرت فرمود : نماز می خوانی ؟ عرض کرد : آری . حضرت فرمود : همسرت نماز می خواند ؟ عرض کرد : آری . حضرت فرمود : فرزندانت نماز می خوانند ؟ عرض کرد : آری . حضرت فرمود : ان شاء ا.. خداوند مهربان برکت را به خانه ات بر می گرداند . مرد رفت و بعد از مدتی بازگشت و گفت : هنوز خانه ام بی برکت است . حضرت فرمود : کاملاً بررسی کن شاید یکی از اعضای خانواده ات نماز نمی خوانند و تو اطلاع نداری . مرد رفت و تحقیق کرد ، دید همه آنها سرموقع نماز می خوانند ، نزد حضرت آمد و عرض کرد همه اعضای خانواده ام نماز را سر وقت می خوانند . حضرت فرمود : استخوانی بر روی بام خانه توست ، برو آنرا بردار ، ان شاء ا... برکت به خانه ات باز می گردد . مرد رفت و استخوان را برداشت ، از روز بعد و هفته بعد برکات خانه اش زیاد شد . پس از مدتی نزد حضرت رسوا (ص) رفت و عرض کرد : آن استخوان چه بود ؟ حضرت فرمود : استخوان یک انسان بی نماز بود که توسط کلاغی روی بام خانه ات افتاده بود . به همین دلیل بود که خیر و برکت از زندگیت رفته بود ، و دعایت مستجاب نمی شد .

(منبع : وسائل الشیعه/ج3/ص515)